donderdag 31 maart 2011

Reborn baby Eden

Reborn baby Eden Hallo,Ik bied reborn Eden opnieuw te koop aan.Hij was een tijdje gereserveerd, maar omdat ik geen antwoord meer krijg van de koopster voor wie hij gereserveerd was,zet ik hem terug open voor verkoop.Hij is een sculp van Adrie Stoete en gerebornd door een Belgische rebornster. Wie de rebornster herkent weet dat ze niet goedkoop is.Reborn baby's zijn collectie items en geen speelgoed voor kinderen.Deze collectie heeft altijd in bedjes, wiegjes, maci cosies gelegen ( zie mijn andere aanbiedingen) ver van zon en directe daglicht. En hebben altijd in rookvrije kamers gelegen.Ze werden enkel opgenomen met handschoenen aan om alles te verfrissen.Hij is dan ook zo goed als nieuwOmdat ik de de reborn zo natuurlijk mogelijk wou laten overkomen zijn de foto in gewone daglicht genomen over verschillende uren van de dag. EdenIs ongeveer 53 cm groot, Hij weegt ongeveer 2.7 kgHij heeft 3/4 armen en benen. Zijn lichaam bestaat uit een flanelle body, met bewegende delen. Zo kan je de reborn baby Eden in verschilllende houdingen leggenHij draagt kleding van 0-3maand.Inkleuring: Deze reborn baby is rebornd met de beste niet-toxisch producten en heeft verschillende lagen gekregen De rebornmaakster gebruikt Jo Sonja verf Deze reborn baby hebben zachte adertjes op de juiste plaats De wenkbrauwen zijn zacht zoals kan zien op te fotoNeus:Het neusje is openLippen:Zijn geschilderd in een zachte kleur en beschremd met een vernislaagje.Ogen:Eden zijn gesloten oogjes zijn voorzien van wimpertjesHaren:Is Monhair van de beste kwaliteit en zijn geroot met fijne naalden.Eden krijgt mee naar huis:Zijn kleertjes, slaapzak, speeltje, fopspeentje en zijn certificaatPrijs 350 euro.Kijk gerust eens rond naar mijn andere zoekertjes.Geen terugnameGrtjs
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten